Discutii pe subiectul achizitiilor publice

documentatia de atribuire

documentatia de atribuire

Mesajde vioreltig » Mie Aug 29, 2012 2:48 pm

Buna ziua!
Va rog sa-mi raspundeti la cateva intrebari.
Documentatia de atribuire cine o aproba si cine o semneaza?
Caietul de sarcini cine il intocmeste, cine il aproba si cine il semneaza?
vioreltig
 
Mesaje: 1
Membru din: Lun Mai 07, 2012 11:44 pm

Re: documentatia de atribuire

Mesajde vali » Joi Sep 20, 2012 4:35 pm

Conform HG 925/2006 Art. 3 - (1)"În aplicarea prezentelor norme, autoritatea contractantă, prin compartimentul intern specializat în atribuirea contractelor de achiziţie publică, organizat conform art. 3041 din ordonanţa de urgenţă, are următoarele atribuţii principale:
a) elaborarea şi, după caz, actualizarea, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale autorităţii contractante, a unui program anual al achiziţiilor publice, ca instrument managerial pe baza căruia se planifică procesul de achiziţie;
b) elaborarea sau, după caz, coordonarea activităţii de elaborare a documentaţiei de atribuire sau, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs;
c) îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de ordonanţa de urgenţă;
d) aplicarea şi finalizarea procedurilor de atribuire;
e) constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei publice.
(2) Celelalte compartimente ale autorităţii contractante au obligaţia de a sprijini activitatea compartimentului de achiziţii publice, în funcţie de specificul documentaţiei de atribuire şi de complexitatea problemelor care urmează să fie rezolvate în contextul aplicării procedurii de atribuire.
(3) Autoritatea contractantă are, totodată, dreptul de a achiziţiona servicii de consultanţă, conform prevederilor ordonanţei de urgenţă, în scopul elaborării documentaţiei de atribuire şi/sau aplicării procedurii de atribuire"
In plus ,notele justificative se avizeaza de catre compartimentul juridic-cel putin nota de alegere a procedurii.
Aprobarea documentatiei o face conducatorul Autoritatii Contractante
Caietul de sarcini face parte din documentatia de atribuire.
vali
 
Mesaje: 51
Membru din: Lun Oct 24, 2011 8:53 am

Re: documentatia de atribuire

Mesajde Remus » Dum Sep 30, 2012 11:31 am

Asa cu spune si Vali, compartimentul intern specializat asigura colectarea informatiilor care compun documentatia de atribuire.
Concret, in entitatea in care imi desfasor activitatea, aceasta documentatie este semnata de directorul de achizitii. Evident, are discutii cu directorul general, corespondeaza cu compartimentul tehnic (pentru definitivarea caietului de sarcini) si cu compartimentul juric (pentru conditiile de contract). Nu in ultimul rand, se asigura de faptul ca nici contabilul sef nu are obiectii legate de elementele ce tin de buget si plati.
Remus
 
Mesaje: 17
Membru din: Mie Noi 02, 2011 8:07 pm

Înapoi la Forum Achizitii Publice

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator